Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 27 april 2008

Rondje (bijna) Galderse Meren.



Vanmiddag met de familie van R. en hun hond Jester naar de Galderse Meren gereden. Paradijs voor honden. Tussen 1 oktober en 1 mei althans. Na 1 mei zijn honden er verboden. De honden mogen daar los lopen, er is water, zand, een heleboel andere honden!! Veel ballen, frisbees.Je wordt er heel vies van. En als je thuis komt heb je geen hond meer aan ze. Helemaal op.

1 opmerking:

  1. Het was super leuk. Lekker zonnetje. Mooie omgeving. En fantastisch vieze honden en dito kinderen :p
    Jester helemaal schoongespoeld en geshampood thuis. Hij ruikt weer citroentjes fris en is weer lekker schoon...alhoewel... ik moest toch nog steeds zand uit de bench zuigen vanochtend.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.