Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 21 mei 2008

Drastische maatregelen.

Wat zijn drastische maatregelen?

Dit dus. Tom had al 2 weken last van zijn kies. Volgens mij zat er een gat in en omdat ik vanmorgen zelf ook naar de tandarts moest heb ik gevraagd of hij mee mocht komen. Geen probleem, hij mocht als eerste. Na een blik geworpen te hebben op de kies was de tandarts het helemaal met mij eens, EEN GAT!!!. En vervolgens heeft hij die kies getrokken (na Tom eerst een verdoving gegeven te hebben). Ach ja, het was een melkkies en moest er toch nog een keer uit. Tom heeft zich prima gedragen. Ik ook, we lopen nu beiden met een dikke ongevoelige wang.

This is Tom's tooth, a molar. He had a pain in his mouth for about 2 weeks and I suspected a cavity. I was right and the dentist pulled the tooth out, it was not an adult tooth so it had to come out one of these day's anyway. I had to go to the dentist as well so now we both have a swollen, unsensitive cheek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.