Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 23 juni 2008

Cadeau's

Altijd leuk om iets te winnen. Ik had de stempelset met de vogeltjes gewonnen, een tijdje geleden al, via de blog van Godelieve "StampingMathilda" . Het enige wat ik hoefde te doen was een berichtje achterlaten op haar blog. Zij was die week gast blogger geweest op het blog van Hero Arts. Samen met 2 anderen had ik wat gewonnen. En van de week kregen we het binnen. En omdat het zolang geduurd had (paar maanden) kregen we er wat extra's bij. Dat maakte het
wachten meer dan waard.


I won a stamp set through the blog of Stamping Mathilda a while ago. It took quite some time for the set to arrive. And because it had taken so much time they (Hero Arts) put in some goodies to make up for it. This was a lovely surpise.



1 opmerking:

  1. Wat een leuke nieuwe stempels. Doe je nog wel eens iets anders. Mama

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.