Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 2 juni 2008

Kinderarbeid!

In het kader van het project "ik" van groep 4 ging Tom vanochtend met zijn groep naar het streekmuseum Jan uten Houte. Dit ligt op de Markt in Etten Leur. Ze hebben het in de klas over vroeger gehad, school, wonen, spelen enz. Onder begeleiding van 3 moeders en de Juf zijn we daar naar toe gewandeld. Ik was er ook nog nooit geweest en we moeten beslist terug want het is heel leuk. De moeders kregen in het museum ook een taak toegewezen en ik stond bij de boenwas. De groep was verdeeld in groepjes van 4 en ze mochten bij mij 2 stoelen in de boenwas zetten en ook weer uitboenen. Tom en Bart waren zo enthousiast dat ze vroegen of ze het thuis ook mochten, natuurlijk mag dat. En zo gebeurde het dat de heren vanmiddag samen mijn ladenkast in de was gezet hebben. Daarna zijn ze vertrokken en ik heb dus de kast maar uitgeboend. Toch wel grappig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.