Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 13 juni 2008

Stapeltje kaarten.

Ik heb de laatste tijd wat stempels aangeschaft en ben daar mee aan de slag gegaan. Hieronder een paar kaarten die ik gemaakt heb. De meeste zijn voor mijn moeder die ze dan weer kan verzenden.

Deze was voor mijn zus, die moest een kaart hebben voor een vriendin die een baby had gehad. de stempel is van Papersalon.


Gemaakt met een van mijn nieuwe Stampin Up stempel.

Dit was een uitprobeersel. De maten van de kaart zijn 4 1/2"x 11". De maten van de panelen zijn 1 1/2", 2 1/4", 4 1/4", en 3". Samen 11" dus.

Deze stippen komen van Hero Arts.

De stempels van deze kaart zijn van Artemio. Lekker betaalbaar. De ovaal in het midden is een Nestability stans. Ook zo'n hebbeding. Deze komen in een set van 12 stansen, rond en met een randje. Superleuk. Nu wil ik de andere sets natuurlijk ook.

I bought some! new stamps lately and made some cards, just to try them out. I love stamping and making cards.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.