Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 23 augustus 2008

Scrapbook lay-outs.

Scrapland in Breda had een "scrapbookers got challenge" uitdaging op het forum. Nu vind ik iets "moeten" maken best wel stress vol maar ik ben er toch aan begonnen. De eerste uitdaging was: maak een LO met minstens 10 foto's, je kon er een maand over doen en als je de LO op had gestuurd dan kreeg je meteen opdracht 2. In totaal duurde de uitdaging 3 maanden.
Dit is mijn LO van de eerste maand 1.

De opdracht voor de tweede maand was: het cijfer 2. Van alles mocht je er maar 2 van gebruiken.

De opdracht voor maand 3 was: gebruik voornamelijk de kleuren groen en oranje, dit zijn de kleuren van Scrapland.


I participated in a challange from my LSS. The challenge for the first LO was: use at least 10 pictures in your LO. The second challenge was: the number 2, 2 pictures, 2 everything. And the third challenge was: use the colors green and orange in your LO. These are the colors of the shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.