Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 28 oktober 2008

CPS 88

Het is een tijdje geleden dat ik een kaart voor CPS heb gemaakt maar toen ik de schets voor deze week zag had ik meteen iets in mijn hoofd. En aangezien het creatieve mij niet komt aanwaaien ben ik meteen maar begonnen. Het papier is van Imaginisce en de sneeuwkristallen de Kerstbomen en de kaart rechts zijn met de Cricut gemaakt, de Christmas cheer cartridge.


I haven't made a card for CPS very often but this week I had an idea when I saw the sketch. So here it is. Papers are from Imaginisce, the Christmas trees and the little card on the right and the snowflakes are cut with the Cricut.

6 opmerkingen:

  1. Wauw Eveline, dit is een mooie kaart. Mooie kleuren ook!

    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very nice, evelyn can you please email me at mrsdavis1024@yahoo.com

    thanks
    Maggie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card... love the soft holiday papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cute take on the cps sketch, like the trees!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous Christmas card, love the papers and the cute trees.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.