Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 20 oktober 2008

Cuttlebug challenge #3 en Double Dutch challenge

Twee vliegen in een klap. De Cuttlebug challenge was: maak iets anders dan een kaart of verander iets m.b.v. je cuttlebug embossing folders. De uitdaging bij Double Dutch was: maak een kaft voor een A6 notitie boekje. Dus van kraft CS de kaft gemaakt en met de script emb. folder versierd. De tekst heb ik met de computer gemaakt. De zakdoek met de knoop is van katoen gemaakt. In de kaft heb ik nog een pocket gemaakt om kassa bonnen op te bergen.
Ik heb altijd een notitieboekje naast de laptop liggen beneden, nu heb ik een leuk notitieboekje liggen.




Two challenges in one project. The Cuttlebug challenge was to make something other than a card or to alter something with the embossing folders and the Double Dutch challenge was to make a notebook cover. So I made a notebook cover with the script embossing folder. I used kraft CS and some green CS. The text is computer generated and says, don't forget book, in Dutch. The hanky with the knot is made out of cotton. On the inside you find a pocket for coupons etc.
Because I'm getting older!!! I find I have to write things down so not to forget them. Now I have a nice little notebook next to the computer.

8 opmerkingen:

  1. Erg mooi geworden Eveline!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eveline, what a beautiful project! I need to create something like that, as I am always looking for a pad to write on. Lovely!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eveline, this is fabulous!!! Love these colors and the way you made this notebook!
    Blessings, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HiEvaline:)
    This is `great`...what a fab idea...TFS:)~x~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a great idea AND a great job! (this caught my eye as you have used my absolute ♥FAVORITE♥ font at the moment!!! & it looks FAB!) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.