Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 31 oktober 2008

Happy Halloween en een jarige, de bonus sketch en caardvarks

Happy Halloween aan iedereen. Wij begonnen de dag met een jarige. Om half 8 aan het ontbijt met een lekker zacht gekookt eitje en toast. Zo zou ik elke dag wel kunnen beginnen. Het kind voelde zich echt jarig en na het ontbijt mocht ze gewoon naar school. Vanavond heeft ze een paar vriendinnen na school mee naar huis genomen voor taart en ze bleven ook eten, broodje knakworst.

Gisteravond hebben we met zijn vieren 2 pompoenen uitgesneden. Elk jaar weer zo'n leuk werk. Ik heb er een samen met Simone gedaan en Jack samen een met Tom. Ze staan nu beiden naast de voordeur met een kaarsje erin en het buitenlicht uit.

Ik heb ook nog tijd gehad voor de bonus schets van Joke op 2s4y. Dit is de verjaardagskaart voor Tom komende zondag. Hij wilde zelf deze kleuren.


I had some time left for the bonus sketch on 2s4y. Thanks Joke for the sketch. This will be my son's birthday card. He has his birthday on Sunday. I used MM papers and a cuttlebug embossing folder. The stamped image is made with the JustRite monogram stamper. Oh, and BTW, Kath's card gave me the inspiration for this card. Thanks Kath.
I'm also going to put it on the Caardvarks blog, they had a challenge where you had to use a monogram and the T is for Tom, my son.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline,
    Mooie kaart geworden voor Tom!
    Leuke frisse kleuren ook.
    Ik heb helaas nog geen tijd gehad voor de bonus sketch. Wil deze nog wel gaan maken.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute Eveline - I love how you used the sketch on a square card - I was thinking I would do the same thing - thanks for the inspiration
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je dochter! Wat eenleuk kaartje heb je gemaakt, erg leuk met de cuttlebug stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je mijn schets hebt gemaakt. Hele leuke kaart.
    Wil je wel geloven dat het heel bijzonder is om zoveel kaarten n.a.v. mijn schets te zien.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love how your sentiment wraps around the sectioned circle ... wonderful monogram card.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Eef,

    Nog gefeliciteerd met de kids. En ik heb eindelijk weer eens tijd om op de compu te kijken. Je hebt weer hele leuke dingen gemaakt. Echt gaaf. Waar haal je de tijd vandaan!!!

    Groetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love everything about this, it's adorable!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.