Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 oktober 2008

Kazan's sketch #12

Nummer 12 alweer. De tijd vliegt. De drie maanden van het DT leden zijn ook al weer om. Bedankt dames voor de inspiratie van de afgelopen 3 maanden.

Ik heb mijn laatste Halloween kaart gemaakt voor de schets van deze week. Morgen is het Halloween en natuurlijk de verjaardag van onze eigen kleine "heks" . De achtergrond heb ik door de Cuttlebug gehaald. Het papier is weer van Imaginisce en de stempels van Inkadinkado, de cats and bats set. De swirl heb ik geverfd met paars en zwart met daartussen quick crackle.


Already sketch#12, how time flies. And 3 months have passed for the DT members and this is their final week. Ladies, thank you for all the inspiration you have given me the last three months.

I made my final Halloween card. It's Halloween tomorrow and also the birthday of our own little "witch" Simone, she will be 14.
I used the cuttlebug for the background, DP is by Imaginisce and the stamps are Inkadinkado. The swirl I painted with purple and black ink with quick crackle in between.

12 opmerkingen:

  1. Great Halloween card...that cat is too cute!! I also love your blog banner....nice decor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for stopping by my blog Eveline! Love this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastic card for the sketch - love that scary cat and the gorgeous flourish
    Hugs
    kath
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute! I love the black flourish and that cat stamps is just gorgeous. thanks for playing Eveline
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer heel mooi geworden Eveline. Zaterdag een kleine workshop voor mij?
    Doeg,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this! What a fabulous cat image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! en ik ben ook weg van al je andere "halloween"creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige Halloween banner heb je en je kaart is prachtig.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow - love that cat stamp and the jumbo swirl! great card!
    kris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.