Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 17 december 2008

Niet in de stemming.

Het is wel heel lang geleden dat ik iets gepost heb op mijn blog. Ik ben ook helemaal niet in de stemming om iets te maken. Ik heb wel nog een paar Kerstkaarten gemaakt de afgelopen dagen maar ik word al moe bij het idee om mee te doen met een challenge.
Jack ligt sinds vorige week dinsdag avond in het ziekenhuis met heel veel pijn op de borst wat van het borstbeen uitkomt. Er is een skelet scintigrafie gemaakt, een MRI en gisteren hebben ze een punctie verricht. Komende donderdag krijgt hij nog een biopsie, onder narcose.
De plannen voor de komende feestdagen worden w.s. ook wat aangepast. Geen Kerstdiner morgen voor ons, mijn gala kleren mogen in de kast blijven hangen. Wel makkelijk dat ik voor de Kerstvieringen van Simone en Tom thuis ben.
Ik ben ook heel blij dat de Kerstvakantie vrijdag begint, even 2 weken adempauze zonder verplichtingen. Ik kom momenteel gapend uit bed ondanks dat ik best wel redelijk slaap.
Vanmiddag ga ik wel lekker boven op mijn kamer zitten, ik moet een kaart voor mijn zus maken, kan natuurlijk niet een niet-zelfgemaakte kaart sturen voor haar verjaardag. En misschien toch nog aan de hand van een challenge.

3 opmerkingen:

  1. Hi Eveline, so sorry to hear that your husband is not well and in hospital. I hope that he is soon on the road to recovery and up on his feet again, and that the Christmas spirit and urge to start card making again are soon back with you!
    Best regards
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Eveline I hope your husband is o.k.! I will be thinking of you.
    Big Hugs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.