Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 18 januari 2009

Eerste LO van 2009

Het is ontzettend lang geleden dat ik een LO heb gemaakt. Maar afgelopen week liep ik tegen dit leuke DP aan met de raketten en wist gewoon meteen welke foto ik er bij wilde gebruiken. Die moest ik wel laten afdrukken want het is een foto van voor ons digitale fotografie tijdperk. Op deze foto is Tom ongeveer 6 maanden oud. Hij is nu 9. Maar ik smelt nog altijd als ik dit snoetje zie. De tekst zit op een kaartje achter de foto. Ik weet soms niet wat ik met mijn tekst moet en dan is dit een fijne oplossing. De titel "achteruit" slaat op het feit dat Tom van het speelkleed af was gerold en achteruit was gaan tijgeren tot hij vast kwam te zitten onder een stoel.


It has been some time (about 6 months) that I made a LO. But I bought this DP last week and I just knew the picture I wanted to use. The picture is of my son Tom, about 6 months old, he is 9 now. I put the journaling on a tag behind the picture. I sometimes have trouble with the placement of journaling and I really like this solution. The title reads "backwards", Tom crawled backwards untill he got stuck beneath a chair one day.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje was het toch (nu ook nog hoor, maar dat wil hij vast niet horen).
    Mooi LO, leuk weer eens!
    Heeft Jack al iets gehoord?
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my gosh this is the cutest layout for the cutest little boy! LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.