Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 11 januari 2009

Winter in Nederland.

Wat een begin van het nieuwe jaar. Normaal is januari zo saai. Maar dit jaar met al dat ijs en sneeuw is het zo schitterend buiten. De sneeuw van afgelopen zondag nacht ligt nog steeds, vijver aan de overkant van de weg heeft heel veel schaatsers gezien de afgelopen week. Morgen gaat Tom met zijn klas schaatsen op die vijver.

Bij ons om de hoek staat deze wilg. Met die bevroren mist is het een plaatje.

Deze foto heb ik genomen vanaf het balkon aan de voorkant van ons huis. Ongeveer het zelfde plaatje als boven aan mijn blog. Nu hebben we een paar dagen mogen genieten van dit mooie uitzicht.

We had a beautiful start of the year. We have been able to skate for almost 2 weeks now. We also had some fog and that together with the freezing temperatures transformed the world to a real winter wonderland. The bottom picture is the view from our living room and the top picture is of a weeping willow around the corner of the street.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.