Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 19 maart 2009

3 Kaarten voor 2s4y. Kazan's sketch 22

Het is deze week "Youth Art Month" in Amerika en kunnen kinderen ook een kaart insturen voor 2s4y. Sakura of America is een van de sponsors van 2s4y en ze hebben leuke cadeau's voor de winnaar.
Tom (9) was meteen te porren om een kaart te maken en heeft zelf papier uitgezocht, samen met mij het papier op maat gesneden hij heeft het zelf opgeplakt. Hij is erg trots op zijn kaart.



Simone (14) vond het ook een leuk idee. Die heeft haar kaart helemaal zelf gemaakt, ze heeft zelf best wel veel gereedschap en papier enz. om kaarten te maken en scrapbook pagina's en heeft dat gebruikt voor haar kaart.


En ik, ik vind het altijd leuk om een kaart te maken. Dit is mijn uitwerking geworden. Papier is van K&C.



It's Youth Art Month in America. Sakura of America has some great prices for children who participate this week on 2s4y.
Simone en Tom needed no persuasion to make a card. So here are their efforts. Tom (9) chose all the papers on his card himself. He cut them himself and glued them down. He also chose the stamps he wanted to use. I think he made a brilliant card (I know, I'm biased).
Simone (14) also didn't need any help with her card. I love her card. She has a lot of card/scrapbook products and tools of her own, she used most of her own stash.
My card is a mother's day card. It says "For mother's Day" in Dutch.The paper is K&C.

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Simone en Tom ook een kaart hebben gemaakt. Ik vind ze beide prachtig!!
    En Eveline, jouw kaart is ook heel mooi natuurlijk, zoals altijd! Mooi papier.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for making such amazing cards. You guys are certainly one talented family! Tom you are a very good artist - I cannot believe that this card was made by a 9 year old - it is very good. Simone I think you are going to be a fantastic card maker just like your mom - your work is beautiful.
    Groete & Liefes
    Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline,
    Wat leuk om te zien hoe crea onze kids zijn. Tom en Simone, het zijn prachtige kaarten geworden. Heel mooi!
    Eveline, Hij is weer "stunning" zoals gewoonlijk!
    Groetjes, Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik jouw kaart maar ook de kaarten van Simone en Tom erg mooi vind! Jullie hebben het wel in jullie vingers! Maar dat is ook niet zo heel vreemd als je van je moeder het knutsel-gen geërfd hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alledrie geweldig! Moesten ze vaker doen he zo'n challenge de kids vinden het geweldig!
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What FABulous cards!!! Both of your kids' cards are GREAT!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fabulous work by Tom, Simone and YOU! love all three! gorgeous cards! you are all very talented!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten hebben jullie met z'n drietjes gemaakt. Leuk he om samen te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tom...wonderful card. I love all the layers on your card....you make it look so easy. Simone...yours is equally beautiful. I love the colors. Eveline great job on the sketch...your card is pretty as well:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, what an amazingly talented family! All such beautiful cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So adorable! I'm assuming it's your son making cards with you! How precious! Thank you for visiting my blog! ( your header is gorgeous!)
    HAPPY SPRING!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Eveline, om zo samen te knutselen!
    Het ziet er erg mooi uit! Mijn dochter (16) vindt het helemaal niets om met haar moeder te knutselen helaas!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. All you three did a fabulous job. I love them all. So so nice and it's great you all got to make one!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.