Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 9 maart 2009

Caard critters.

Ik heb de afgelopen tijd veel kaarten gemaakt met een vlinder er op. Ik heb maar één vlinder stansje en dat maakt dus overuren. Toen ik las op het blog van Caardvarks dat "critters" het uitgangspunt was van de challenge dacht ik meteen weer aan mijn trouwe vlindertje en deze kaart is het geworden. Het papier is van MM en ik heb mijn nieuwe SU pons gebruikt. De vlinder is een double do stans. Het bloemetje heb ik zelf gehaakt, dit heeft Wilma mij onlangs geleerd, bedankt Wilma, en de knoop is van BG. Het mini labeltje heb ik met de cricut uitgestansd. De tekst heb ik met de computer gedaan.




I have made quite a few cards lately which had a butterfly on it. And when I read that "critters" were called for on the Caardvarks blog, I thought, why not! It's a critter, right? Well here is my card for the challenge. A Mother's day card. The text is in Dutch. The DP is from MM and the punch SU, the butterfly is a double do die. The crocheted flower I made my self. The tag is cut with the cricut and the button is BG.

9 opmerkingen:

  1. Ooooh wat mooi Eveline!!!!!!!!! En dat heb je knap gehaakt.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH this is so lovely Eveline! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eveline, I love this card! It is so pretty and Shabby-Chic.
    CC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the crocheted circle and those gorgeous butterflies ... what an elegant critter card.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow I love that you used so many different product and manufacturers on one card - good luck with Caardvaarks
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! And perfect for Mother's Day with the patterned rose paper, crochet flower and jewelry tag! Thanks for joining us this week at Caardvarks Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! En vooral die bloem maakt het af. Leuk om het eindresultaat te zien van je bloemetje. Ik denk dat ik het ook maar eens moet gaan leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wow! what a beautiful, BEAUTIFUL, elegant, fabulous card!!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so beautiful Eveline! An absolutely perfect card for Mother's Day!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.