Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 9 april 2009

72 !! Copic markers.


Hier ga je dus echt van watertanden. 72 Copic markers die je kunt winnen. Het enige wat je doen moet is een afbeelding inkleuren en een link naar je kaart maken op het blog van Karen, degene die de blog candy weggeeft. Uiterste datum, 10 april. Het is vandaag pas de 9de dus ben ik lekker op tijd!
Ik heb mijn trouwe Penny Black stempel gebruikt, ingekleurd met SU stiften en beneveld met een beetje water. Ik vind dat waterverf effect wat je dan krijgt geweldig. De andere stempel is van JustRite.



I knew about this blog candy for a while now but didn't really know what to color. But who wouldn't like to win this magnificent set of Copic Markers. And nothing ventured nothing gained so today I sat down in my craftroom and started playing. I used a Penny Black stamp and colored it with SU markers. I then spritzed it with water. I love the watercolor effect. The other stamp (by JustRite) I also colored with markers. I'm quite pleased with this card.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!! Succes met de blogcandy!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet gek. Wat een mooi kado!! Ik vind die stempel en hoe je die inkleurt erg mooi.
    Prachtige kaart geworden!
    Doeg,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Eveline (and what a lovely name!)
    Thanks for your kind comments on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.