Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 1 april 2009

Double Dutch #14 Sketch it


Altijd leuk om naar aanleiding van een schets een kaart te maken. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Double Dutch blog.
Al het papier is van Imaginisce, gelukkig had ik nog genoeg voor deze kaart, ik probeer mijn restjes op te maken. De mand met eieren heb ik met de Cricut uitgesneden.

I made this card for challenge #14 on the Double Dutch blog. They gave us a sketch to use. I like sketches.
The paper I used is by Imaginisce, I still have some left from last year, I try to use up my scraps. The basket and the easter eggs are cut with the Cricut.

6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Eveline! Leuk dat je weer meedoet met de Double Dutch challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, heel mooi!! Heerlijk lente, pasen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel mooi paaskaartje! Het papier blijft mooi!
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Eveline. Super mooi papier heb je gebruikt, zulke mooie frisse kleuren. Heel erg leuk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi, Eveline! Prachtig. Krijg al helemaal zin in Pasen!!
    groetjes
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij al lekker in de lentekleurtjes! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.