Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 6 mei 2009

Shout out to Sheetload!!



Heb je al eens gekeken op de site van Sheetload of cards? Het is een blog met een maandelijkse gratis e-zine waarin een schets staat voor een kaart, het aantal vellen papier wat je ervoor nodig hebt en de manier hoe je het papier op de voordeligste manier kunt snijden. Echt een aanrader als je een stapel kaarten wil maken.

Did you ever check out the Sheetload of Cards blog. It's a blog with a monthly e-zine which makes cardmaking a piece of cake. You get a sketch and cutting instructions together with a supply list.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.