Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 26 juni 2009

Een LO van een tijdje terug.

Aangezien ik totaal geen zin heb om iets te maken zet ik een oude LO op mijn blog. Deze heb ik gemaakt met Basic Grey papier. De foto is van Simone. Ze was toen 6 jaar. Dat jaar woonden wij in Tucson Arizona en Simone heeft daar groep 3 gedaan. Een super jaar, en ik vind dit nog steeds een super foto.


I'm not in the mood to create anything so I decided instead to take pictures of an older LO an put that on my blog. This picture of my daughter Simone was taken in 2001 in Tucson. She attended Copper Creek elementary school.

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige LO!!! En een hele mooie foto :) Was ze toen nog maar 6, wat vliegt de tijd!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja met dit weer kan je beter wat anders gaan doen! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, die komt me inderdaad bekend voor!!! Hij is en blijft mooi. Of komt dat door het lieve kleine meisje op de foto??? hihihi.
    groetjes,
    Sannie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.