Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 23 juli 2009

Vakantie kaart.

Voor de wekelijkse challenge van CPS heb ik deze kaart gemaakt. Alleen CS en stempels gebruikt. Het woord "sunshine" heb ik met versamark gestempeld en met clear embossing poeder geëmbosd. De slippers op het blauwe CS heb ik gestempeld met versamark. De rode slippers zijn met versamark gestempeld en met rood embossing poeder geëmbosd. De stempels zijn van Imaginisce.


I made this card for CPS. I only used CS and stamps. I heat embossed the word sunshine with clear embossing powder and the flip flops I embossed with red embossing powder. The text I made on the computer and it says "have a good vacation" in Dutch. The stamps are by Imaginisce.

4 opmerkingen:

  1. The perfect card for this season of the year :), great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love those little flip flops.. nice card

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, Eveline! Simpel en leuk!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig kaartje Eveline, erg leuk die slippers!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.