Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 29 november 2009

Het boek voor mijn moeder.

De verjaardag van mijn moeder is al weer een week geleden. Ik heb de hele week niets gedaan op knutsel gebied (eigenlijk best wel eens lekker), maar verder wel druk geweest met huis en haard.
Dit boek heb ik voor mijn moeder gemaakt voor haar verjaardag met oude foto's die zij in een doos bewaarde. Ik heb dus niets gescand en alles zo ingeplakt. Ze was er erg blij mee. Het boek zelf is gemaakt tijdens een workshop in Heesch een paar weken terug. De aankleding heb ik zelf moeten doen en dat vond ik nog het moeilijkste. Ik ben met alles beneden aan tafel gaan zitten zodat ik een goed overzicht had. We hebben ook een week met een bord op schoot voor de TV moeten eten (wat de kinderen overigens niet erg vonden).

Hier een paar foto's van het boek.






I made this book for my mother who turned 80 last week. She had all these old pictures in a box. I love old pictures. She was really pleased with it. And I was very pleased with how it turned out.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.