Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 14 februari 2010

I'm the wiener!!!!!!!

Carnaval in het zuiden. De grote vraag is dan altijd, hoe ga jij verkleed? Tom wist het wel dit jaar, hij wilde als Mario. Nu is dat geen karakter waarvan je de kleren in een carnavalswinkel kunt kopen dus moest ik inventief zijn. Tom was heel blij met het resultaat dus kan ik ook tevreden zijn. De knopen zijn gekleurd met een SU stift, en de cirkel op zijn pet uitgestanst met de cuttlebug en nestabilities en de M gekleurd met een SU stift. Toch handig, mijn hobby! De handschoenen zijn eigenlijk verbandhandschoenen, ik heb de vingers allemaal kleiner gemaakt en iets smaller en klaar!

2 opmerkingen:

  1. Oh! Pas maar op dat hij niet in een spel gaat spelen! Hij lijkt wel heel veel op de echte Mario!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij lijkt echt op Super Mario! Geweldige foto :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.