Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 11 maart 2010

2S4Y, Laura's sketch #47

Deze kaart is voor de schets challenge van 2S4Y. Het papier heb ik laatst op een scrapmarkt gekocht. Ik ben gek op de MM paper pads.

Dit is de schets:


En mijn uitwerking:

I love the MM paper pads. I bought one on a second hand craft market a couple of weeks ago. I used it here for the sketch on the 2S4Y blog.

Materials used/gebruikte materialen:
Card: pre-scored card from our weekly market
Designer paper: Making Memories, Boho chic, embellishment paper (Lauren)
Punches: Fiskars border punch, SU, Beautiful Wings embosslits, word window punch
Label: Spellbinders
Circle: cut with Spellbinders Nestabilities
Staples: Making Memories
Brads: Making Memories
Fabric: for the blue butterflies
Stamp: Kars
Ink: SU, rose red

9 opmerkingen:

  1. ik vind hem gaaf eveline! enne tot zondag!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Great patterned paper and butterflies! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig! Ben helemaal weg van de stoffen vlindertjes.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh that is GORGEOUS! Looove the papers with the butterflies...great touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kaart!! Mooie vlinders, mooi gemaakte foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful! I love your take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel mooi! De combinatie van de stof en het papier is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty and fresh! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like your paper patterns and the butterflies are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.