Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 25 maart 2010

Verjaardagskaart.

Volgende week dinsdag is Jack jarig. Ik ben dit jaar maar eens op tijd begonnen met zijn kaart. De kleurencombinatie zag ik deze week bij de HEMA, er hing een heren t-shirt met deze kleuren. De schets is van CardPatterns.



This is a birthday card. The text say "Happy Birthday" in Dutch. It's for my husband who has his birthday next week. I saw the color combination in a shop this week, a man's t-shirt had these colors. I quite liked the colors and decided to use them in this card. I used sketch #56 from CardPatterns.


Gebruikte materialen:used materials:
White cardstock: Weekly market
Cardstock: SU, green galore and night of navy
White tag: stash
Stamp: Kars
Ink: SU, night of navy
Tools: SU, heart punch, Make me, small heart, piercing tool and SU mat pack, White gel pen, SU markers, green galore and night of navy
Green button: Doodlebug
Blue ribbon: stash

6 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind de kleuren wel heel mooi! Alvast gefeliciteerd met Jack's verjaardag en ik wens jullie een fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor eveline, ik zal in't vervolg ook eens heel goed rondkijken in de shops! goeie tip trouwens!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige, stijlvolle kaart! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje weer Eveline.

    Ik heb een verrassing voor jou op mijn blog

    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.