Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 8 april 2010

Kaart met pepermuntjes.

Gisteravond hebben wij tijdens de wekelijkse crop avond echt hard gewerkt i.p.v. alleen maar zitten kletsen (dat wil wel eens voorkomen.) We hadden 's morgens al besloten dat we met de SU sweet treat cups zouden gaan werken. Dus ponsen mee, treat cups, papier.
Dit is mijn resultaat. Alles SU behalve de vlinder (double do) de bling ( Hero Arts) en het touwtje. Oh ja, de pepermunthartjes zijn van de Xenos.
De tutorial voor deze kaart heb ik online gevonden, op het blog van Kelli.

I found the tutorial for this card on Kelli's blog. I love the SU sweet treat cups and yesterday my Wednesday evening crop friends and I decided to make a card using the cups. I like how mine turned out.

5 opmerkingen:

  1. This is darling! I love the idea of adding a little treat!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gelukt. Ik vind die vlinder ook heel mooi. Is dat een pons?

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej,
    hij is leuk geworden en ik vond het ook erg leuk om te doen, ik moet aan de mijne de finishing touch nog doen!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet! Who wouldn't love to receive a card with these yummy treats? : )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gezellig om zo samen te werken. Leuk idee met die snoepdoosjes op een kaart.
    Dank je wel dat je met onze loterij meedeed op 'deze is ook leuk'!
    groetjes, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.