Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 12 mei 2010

Alweer op de valreep

Afgelopen zaterdag kreeg ik de leuke Hollandse stempellap van Art Specially in de bus. Ben 3 dagen bezig geweest om deze op EZ mount te zetten maar vandaag kon ik toch gaan stempelen. Zo'n leuke stempels.
Deze kaart is voor de challenge op het blog van Inchie INKlings.


I got some great stamps in the mail last Saturday and spent 3 days putting them on EZ mount.
And then I used the stamps to make this card for the challenge on the Inchie INKlings blog. The sentiment is Dutch and it means Happy Birthday.

Gebruikte materialen/materials used:
Cardstock: white
Stamps: Art Specially stamps en Kars tekst stempel
Ink: Ranger, distress inks. Barn door and Tumbled glass
Punch: Inch punch

5 opmerkingen:

  1. Hij is super Eveline! Ik vind het toch wel wat hebben hoor die inchies.
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo simpel maar o zo leuk!! wat is eigenlijk de bedoeling achter inchies??
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super! En in het echt nog mooier! Een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en zoals Wilma al zegt: een hele mooie kleurencombinatie zeg!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great color combination - the light blue works so well against the bold red. It has a happy feel, the kind you get when going on a picnic. Guess the red check reminded me of a picnic.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.