Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 29 juni 2010

Niet achterover vallen!!!

Ik heb sinds lange tijd weer eens een layout gemaakt. Was bijna vergeten hoe het moest. Maar kwam vanochtend op Club CK terecht en daar hebben ze uitdagingen op layout gebied. Daar houd ik wel van. De uitdaging van deze week was: de kleur geel gebruiken. Ik heb de zon en de stralen en de lijnen aan de rechterkant allemaal gestempeld.

It has been a long time since I made a layout but found Club CK this morning, joined up and found a cool contest: make a layout using a Yellow Color Palette. I already had this picture on my desk. It's Jack, Simone and Tom in the pool on Gozo in 2007. I stamped the sun and the sun rays and the journaling lines. The title says: swim goggles!! and the journaling is in Dutch too. It's about how my husband, Simone and Tom always wear goggles when in the pool. It makes for great pictures.

Gebruikte materialen/used materials:
Cardstock: Bazzill, white
Designer paper: We R Memory Keepers, white out,
Stamps: Inkadinkado, the sun, Inque boutique, journaling lines, Imaginisce, flip flops
Button: Stash
Embroidery floss: DMC
Flowers: Prima
Alpha's: cut with the Silhouette
Bling: Kaisercraft

7 opmerkingen:

  1. Wow eej Eveline,

    Wat een mooie layout.

    Je bent lekker bezig.

    Gr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is mooi hoo eveline, je bent het nog niet verleerd!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline mooi gemaakt deze layout lekker een vakantie gevoel geeft hij. Mooi die zon die gestempeld is.Wel apart.

    OP mijn blog kan je nu een super candy winnen een i-bradmaker. Kom eens langs en spel mee.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, fabulous layout! LOVE how you made the sun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem absoluut GEWELDIG! Ik vind de kleuren heel warm en zomers en de zon er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great page! I finally made a layout last night. I miss it!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.