Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 30 september 2010

Het is echt herfst.

Wat een weer, grijs en nat. Ik ben al nat geworden vanochtend toen ik boodschappen ging doen. Perfect weer om met een boek op de bank te gaan zitten. Dat ga ik direct ook doen met een kopje koffie erbij. Maar eerst even deze kaart. Ik kwam al bloghoppend bij The Ribbon Girl uit. Leuke blog en nog leukere webwinkel, als je van lintjes houdt. En er was een challenge op het blog, een kleuren challenge, zwart, wit en oranje. En met Halloween in het vooruitzicht heb ik een Halloween kaart gemaakt. Het ontwerp heb ik van Kristina Werner, zij gebruikte het laatst op een layout voor BG. Het spookje is gestempeld op vellum cardstock en met zwart EP geëmbost. Zo grappig dat je door het spookje heen kunt kijken.


I found The Ribbon Girl blog this week, and they had a color challenge, black, white and orange. And as it is high time I started on some Halloween cards that's what I made. The design is by Kristina Werner, she used it on a BG layout recently. I stamped the little ghost on vellum CS and heat embossed it with blac EP. I love the see through result.

Materials used/gebruikte materialen:
Pre-scored card from the weekly market
Designer Paper: Eerie collection from Basic Grey
Vellum cardstock: SU
Ink: Versamark
Black embossingpowder: Artemio
Ribbon: Stash
Black marker: SU
Cardstock stickers: BG, eerie collection.
Googly eyes: stash

6 opmerkingen:

  1. Het is een erg leuke kaart geworden!
    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!! Grappig dat het spookje doorzichtig is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely! Thanks so much for joining in with the first colour challenge at the Ribbon Girl blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi eveline...love your spooky vellum dude and great spiders webs......thanks for joining in the first colour challenge at the Ribbon Girl Blog...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Het spookje heb je erg leuk gemaakt!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had hem al gezien bij je, maar ik vind de kaart nog steeds erg schattig (en niet eng)! Dat doorzichtige spookje met twee verschillende ogen maakt de kaart helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.