Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 september 2010

Spelen met mijn Papertrey Ink stempels.

Ik heb de Holiday buttons bits stempelset van PTI al wel een tijdje. En deze week ben ik er kaarten mee gaan maken. De zijn de eerste 2 kaarten. Dit is zo'n leuke stempelset. Ik denk dat er nog wel meer kaarten komen met deze set.
De groene knopen zijn met de Silhouette SD uitgesneden.





I played with my Papertrey Ink stamp sets, Holiday button bits, this week. I love this stampset. I'll make more Christmas cards with this set, the green buttons are cut with the Silhouette SD.

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit leuke kaarten Eveline!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaarten Eveline! Leuke stempels en leuke knopen ook :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn het weer prachtig kerstkaartjes!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eef ik vind ze super! voral dat kertmannetje echt heel leuk

    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze helemaal super! Hele leuke stijl!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat noem ik nog eens leuk spelen! Erg leuke kaarten Eveline!
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaarten vind ik deze! Vooral de knoop-sneeuwpop vind ik heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.