Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 22 december 2010

Cricut!!!

Oh ja, die heb ik ook nog. Gisteren maar weer eens aangezet en een cadeaudoosje gemaakt voor de leraar van Tom. Het raampje is van vellum, met versamark bestempeld en met wit embossingpoeder geëmbossed. Het doosje zelf met dezelfde stempel bestempeld met groene inkt. Het is gevuld met Kerst M&M's (rood en groen).


De kaart is van het zelfde groene papier gemaakt en met de zelfde stempel bestempeld.


I made this Christmas tree treatbox and the card for Tom's teacher. The treat box is filled with M&M's. The box is cut with the Cricut.

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden zeg!! Leuk dat raampje van vellum bestempeld, super kado :)
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor eveline! en die inhoud die doet het hem he!!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your little tree! I just read on Moxie Fab World that your husband is battling cancer. I just wanted to wish you good luck and best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, dat apparaat heb ik ook nog! Maar even zonder gekheid: je kaart en doosje zijn geweldig! Was de leraar blij met de M&m's? Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.