Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 december 2010

Golfwedstrijd.

Afgelopen zondag hebben Tom en ik een golfwedstrijd gespeeld. De jeugcommissie van Golfbaan de Turfvaert in Rijsbergen had dit georganiseerd, een ouder/kind wedstrijd. KOUD!!!!!!!!!! Maar het was gezellig, niet elke bal ging goed (er gingen er eigenlijk best wel wat fout). Er was gezorgd voor een versnapering tussendoor, een broodje worst, en na afloop was er hete soep (heel welkom) en een Italiaans buffet.



Tom and I had a golfmatch last Sunday. A parent/child match. Very informal, organised by the youth commision on the the Golfcourse where he has his lessons. It was very COLD!! Our balls went anywhere, some good, some bad, but we had a good time. It all ended with hot soup and an Italian buffet.

1 opmerking:

  1. het zal inderdaad wel erg koud geweest zijn, maar die gelukkige snoetjes van de kids maken altijd weer veel goed hé!! Zo te zien was het ook heel gezellig!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.