Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 2 december 2010

Nog een paar Kerstkaarten en een surprise.

Voor de "A year in cards Class, November 2010" heb ik 3 kaarten gemaakt. Met een oud Kerstpapier blok, maar nog steeds leuk en dan kom ik eens door mijn voorraad Kerstpapier heen.
Ik heb één stempel gebruikt op deze kaarten maar op 3 verschillende manieren. Op de eerste kaart heb ik gestempeld met versamark en geëmbossed met wit embossing poeder. Op de tweede kaart heb ik de stempel 2x gestempeld, eerst met witte inkt en daarna met rode inkt. Leuk effect hè? Op de derde kaart heb ik met versamark gestempeld. De jingle bells heb ik met de Silhouette uitgesneden.






O ja, de surprise! Deze Wii controller heb ik gemaakt samen met Tom. Die heeft morgen een Sinterklaasviering op school. Zelf ben ik heel erg tevreden over ons kunstwerk :) Gemaakt met behulp van de Cuttlebug en Nestabilities, pons, SU stempels en wat verbeelding.

Some cards for the November a year in cards class by Kristina Werner on Two peas. The Wii controller I made with my son for a Sint Nicolas party at his school.

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.