Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 3 maart 2011

Berichtje.

Ik heb de laatste tijd niet zoveel geblogd hier. Ik volg nog wel blogs en pruts af en toe wat aan maar challenges heb ik even afgezworen tenzij ik er zin in heb. Dat komt omdat Jack ziek is. Hij heeft 2 tumoren in zijn wervelkolom. Dit weten we al sinds oktober maar er moesten nog veel scans gemaakt worden enz. We waren aan het wachten op een oproep voor OK en tot afgelopen vrijdag heeft hij ook nog gewerkt (op pure wilskracht) alleen de pijn die hij heeft is de laatste dagen ondragelijk geworden en gisteren heb ik hem naar het ziekenhuis gebracht. Hij ligt nu aan een morfine infuus en moet zoveel mogelijk plat blijven liggen om zo weinig mogelijk druk op de wervelkolom te hebben. Nu is het wachten op de neurochirurg die hem gaat opereren.

I haven't blogged a lot the last couple of months, I still craft a bit but not for challenges etc for a while. And that is because Jack, my husband is ill.
I took him to Hospital yesterday, he has 2 tumors in his vertebrea and needs an operation very soon.  We have know this since October but lots of scans were needed to get the whole picture, he even worked till last Friday (on pure willpower). But the pain got unbearable the last couple of days and now he has an Morphine IV which gives some relief. Now we have to wait for the neurosurgeon to give us a date for the operation.

9 opmerkingen:

  1. Wow, Eveline, dat is schrikken zeg.....
    Logisch dat je hoofd nu niet aan bloggen denkt.
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    Een en ander valt bij mij nu ook op zijn plekje......
    lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Eveline.... dat is even schrikken....
    Logisch dat bloggen even op een lager pitje komt te staan. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, wat erg. Heel veel beterschap en sterkte!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte en maar heel hard duimen dat alles goed komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jezus Eveline, das niet niks meid!!
    Sterkte en we gaan duimen op een goede afloop!
    liefs, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eveline,

    Heel veel sterkte voor jullie en jullie gezin!
    Fingers crossed, dat de chirurg de tumoren succesvol kan verwijderen.

    Heel veel sterkte,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goh Eveline, dat is heftig.
    Heel veel beterschap gewenst meid.
    Sterkte

    Gr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte toegewenst!! Hopelijk komt het allemaal weer goed en kunnen ze de pijn een beetje draaglijk maken, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eveline, my thoughts and prayers are with you and your husband for a successful surgery and quick recovery. My husband just started chemotherapy on Jan 31st, had his second session yesterday. I know first hand (different illnesses, same stress levels)what you are feeling. Just remember to take care of yourself in the days, weeks, months ahead. {{{hugs}}}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.