Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 25 juli 2011

Een layout.

Gisteren weer eens een layout gemaakt. De foto's heb ik terug moeten halen van facebook want onze externe harde schijf is gecrashd en daar stonden ongeveer van 11 jaar foto's op:(  Gelukkig heb ik van de foto's van Rome een schijfje aan mijn moeder gegeven om te laten afdrukken dus al die foto's heb ik nog (maar niet hier anders had ik ze niet van facebook hoeven afplukken.)
De layout is voor een klas op Two Peas in a bucket, 4x6 photo love. Onze foto's zijn trouwens niet 4x6 dus enige aanpassing was nodig.


A new layout. Made for the 4x6 photo love class on Two Peas in a Bucket. I only did 2 so far but I will try and make the first 4 layouts as well. I went to Rome last year in October for 4 days with my mother and 2 sisters. Such a great city, such great weater. All the journaling is in Dutch.

1 opmerking:

  1. Hij is leuk geworden. De mijne is ook af. Moet hem alleen nog plaatsen.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.