Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 25 september 2011

Nieuwe inkt.

Wat doe je als Tim Holtz op zijn blog laat zien dat er een set gelimiteerde distress inkt uitgebracht wordt?  Dan ga je meteen zoeken en bestellen. Zodoende had ik afgelopen vrijdag al een pakje in huis met de set met 3 kleuren. En meteen uitgeprobeerd natuurliijk. Ik heb er een herfstkaart mee gemaakt. En het zijn echt hele mooie kleuren.


I got the new limited edition distress inks on Friday. Made a card with it. I love the new colors.

7 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad prachtig! Heel mooi!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor eveline! ik heb ze ook meteen besteld en dat was maar goed ook want de meeste dames waren al te laat!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart Eveline,

    Ik wacht nog geduldig op mijn bestelling :(

    Gr Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! En inderdaad de kleuren zijn super!

    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou he he, eindelijk kan ik reageren. Mooie kleur inkt. Leuke herfstkaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie herfstkaart, en ja die nieuwe distress kleuren...een echte must have. Mooie creaties maak je!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.