Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 15 mei 2012

Color Blocking.

Sinds ik ben begonnen met het maken van scrapbook lay-outs en kaarten kijk ik meer om me heen voor inspiratie. Ik heb totaal geen grafische achtergrond, het creatieve komt me niet aangewaaid maar ik ben wel blij met mijn hobby en ik heb veel geleerd de afgelopen jaren. Zo ook voor deze kaart. In de Martha Stewart Living van mei staat een artikel over color-blocking en daar stond deze foto bij van een douche gordijn.

Credit: Martha Stewart Living


Ik vond de kleuren zo super dat ik er mijn Kerstkaarten voor deze week mee heb gemaakt. De Kertkaarten zijn voor het Jingle Belles blog en het thema/challenge van deze week was "embossing".



I'm a big fan of Martha Stewart and have a subscription to the Martha Stewart Living. In the May issue was an article about color blocking and I fell in love with the colors of the shower curtain. I used these colors for my Christmas cards. The challenge on the Jingle belles blog was to use embossing on your card.

Supplies:
Cardstock: SU, whisper white, melon mambo, dusty durango, bermuda bay
Cuttelbug embossing folder
Stamp: PTI, Holly Jolly
Markers: SU, melon mambo, dusty durango, bermuda bay
Punch: SU, 1" circle punch

7 opmerkingen:

  1. Hij is mooi. Waar Martha al niet goed voor is.
    Heb je deze met je nieuwe machine geembossed? ;)
    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi die kleuren!
    Stijlvolle kerstkaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk! Hele mooie combinatie van kleuren!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh! my! GOSH!!! these are just soooooooo very very ♥AWESOME♥ in every way! i am IN LOVE with your bright & beautiful colorblock embossed cards! fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love that poppin' holiday card ... so bold and fun ... so glad you joined us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Eveline, wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt zeg!! Super kleuren hebben deze!
    Geweldig :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.