Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 31 oktober 2012

13 Halloween kaarten

Voor de Stampin' Up Yahoo groep waar ik lid van ben moest ik 13 Halloween kaarten maken. Ik heb zelf ook 13 Halloween kaarten ontvangen. Leuk om hier aan mee te doen. We moesten Stampin' Up stempels gebruiken. Ik ben zo blij dat SU eindelijk ook hier in Nederland te krijgen is.

I made 13 Halloween cards for a swap. I received 13 cards myself too. So much fun to participate. We had to use Stampin' Up stamps. I'm so happy SU finally came to The Netherlands!!
Here are my cards.



4 opmerkingen:

  1. hoi Eveline,
    Bedankt voor de erg leuke kaart. Happy Halloween!, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi geworden zeg!! Leuk model!!
    Trouwens nog bedankt voor je mooie kaart voor Halloween!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes heb je gemaakt eveline, ik ben ook zo blij dat je demo geworden bent!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.