Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 7 oktober 2012

Haast klus

Alweer hoor ik iedereen bijna hardop zeggen. Ik weet het, maar ik kan soms gewoon niet op tijd beginnen. Maar als ik dan begin is de kaart ook zo klaar en als de post meewerkt krijgt Max van Martha morgen op tijd zijn verjaardagskaart.

I started late, again, with this birthday card but it's finished now. I hope the mailman cooperates and delivers this card tomorrow.



Supplies:
Patterned Paper: Basic Grey, life of the party
Alphabet dies: Simon Says Stamps
Button: PTI
Twine: different colors, PTI.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Eveline!! Alvast bedankt namens
    Max, hij zal er blij mee zijn!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.