Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 21 oktober 2012

HALLOWEEN!!!

Ik heb meerdere hobbies buiten scrapbooking en kaarten maken. Borduren is ook favoriet bij mij. Dit borduurwerk ben ik eind vorig jaar begonnen en nu na de zomer afgemaakt. Net op tijd voor Halloween. Het was super om te maken. Ik ben ook blij met de lijst, ik vind dat soms zo moeilijk. Ik heb geen glas genomen. Ik pak het na Halloween toch in en dan kan er geen stof bij.

I have more hobbies outside cardmaking and scrapbooking. Cross stitch embroidery is one of those. I started this last year and finished it after the summer. I'm very pleased with the result when it came back from the framer. A frame is sometimes so hard to pick. There is no glass in the frame, it looks better this way and I'm going to wrap it up after Halloween anyway so it won't become dusty.





Supplies:
Cross stitch chart: Blue Ribbon Design, 085 black cats and flying bats
DMC embroidery floss.

1 opmerking:

  1. Zo Eveline, dat is een prachtig werk en inderdaad, een prachtige lijst er omheen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.