Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 19 november 2012

Kaarten voor de moeders.

Mijn moeder en schoonmoeder zijn beide komende woensdag jarig. Dus heb ik zoals gewoonlijk 2 (ongeveer) dezelfde kaarten gemaakt. Scheelt in het denkwerk.
Een tijdje terug heb ik een video van Dawn zitten bekijken en vond dit wel een leuk model voor een kaart. Het betere vouw en snij/pons werk. Ze zijn allebei al op de post dus ze moeten wel op tijd komen.

I made 2 almost the same Birthday cards for my mother and mother-in-law who both celebrate their birthday on Wednesday.
I watched a video by Dawn a while back and really liked the design so I made 2 myself.


x2


Supplies:
Cardstock: SU, soft suede, pool party, very vanilla
DP: SU, spice cake
Stamp: SU, watercolor trio
Punch: SU, extra large oval punch, scallop border punch, large oval punch, scalop oval punch
Ribbon, brown embossing powder, vellum and bling: stash

2 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze! Ik kijk ook altijd naar Dawn, ze is super hé!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ga dit ook maar eens proberen.
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.