Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 17 april 2013

Bruin papier!

Op het blog van Erna stond een heel leuk doosje wat zij gemaakt had voor Dynamic Duos #47.  Erna heeft ook op haar blog de maten van het doosje gezet en een challenge. Gelukkig had ik hiervoor ruim de tijd om iets te maken want ik kom tijd tekort op het moment. Ik ben aan de slag gegaan met materiaal wat je als Stampin' Up! demonstratrice regelmatig tegenkomt!! Het bruine papier wat als vulling bij de bestellingen wordt gestopt. Volgens mij zijn er heel veel manieren om iets hiermee te maken maar ik heb het nu bij het doosje gehouden. Ik heb het papier eerst glad gestreken met het strijkijzer en toen op een stukje steviger papier geplakt voor ik het op maat sneed. Ik vind het wel een lief doosje geworden.



Supplies: Brown wrapping paper
DSP: Print Poetry 
Cardstock: Gumball Green, Very Vanilla
Punches: Modern Label, Word Window, Elegant Butterfly
Antique brads
Metallic brads

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super!! En wat een goed idee om het SU papier hier voor te gebruiken!! Liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een gaaf doosje geworden zeg, erg creatief! Ik ga die van mij morgen op mijn blog zetten, die heb ik ook al gemaakt.
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor, ik vind het een geweldig mooi doosje!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.