Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 16 juli 2013

Ik ben dol op de HEMA!

Want daar kun je zulke leuke artikelen kopen. Kun je raden welke dit zijn op de kaart? Inderdaad, die leuke cijfer paperclips. Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn buurmeisje. Zij is vorige week 12 geworden.

Ik heb 2 nieuwe In-Colors gebruikt, Strawberry Slush en Coastal Cabana en een hele oude Stampin' Up! stempelset (de vlaggetjes). Niet meer te krijgen dus maar wie wat bewaard die heeft wat. De tekst stempel komt uit de stempelset, Bring on the Cake. Ook zo'n leuke set. Deze is nog wel verkrijgbaar.


En hier is de kaart. Ik denk dat ik de letters nog even in ga kleuren. 


EDIT: Ik heb de letters ingekleurd en ik heb er nog even de spritzer tool overheen geblazen. Maakt toch wel een verschil.





5 opmerkingen:

  1. Hoi,
    De aangepaste kaart ziet er inderdaad vrolijker en leuker uit.
    En die cijferclips zijn heel leuk verwerkt op je kaart.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk. Zo is de kaart meer af. Leuk hoor. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is zeker een verschil en ik vind de tweede kaart echt mooier, dus dat heb je goed gedaan! Die letter paperclips zijn echt super gaaf. Toch maar een kijkje gaan nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, nu is-ie in evenwicht, leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.