Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 30 juli 2013

The Trendy Triangles Challenge

Nog een kaart voor een challenge. En weer een kaart voor een challenge op het Moxie Fab World blog.  Ik vind het echt altijd weer leuk om er zelf een draai aan te geven. En dan ook nog met de producten van Stampin' Up!
Ik heb mijn kaart heel simpel gehouden, een tekst stempel en 5 driehoekjes. Voor de driehoeken heb ik eerst washi tape op een stukje cardstock geplakt en daarna uitgeponst met de Petite Pennants Building Punch. En toen doorgestikt met wit borduurgaren. Moest nog wel een keer opnieuw beginnen. Had zwarte inkt op plaatsen waar het niet hoorde!

  
Here is my card for The Trendy Triangles Challenge over on the Moxie Fab World blog. Lots of white space. Of course I had to start again after getting black ink in spaces where it was not supposed to be!!!
I made the triangles by taping wash tape to a bit of cardstock and I then punched it out with the Petite Pennants punch. I used embroidery floss to stitch a line through them all.

Supplies:
Cardstock: Whisper White
Stamps: Really Good Greetings
Ink: Basic Black
Gingham garden Designer Washi Tape
Petite Pennants Building punch
White Embroidery Floss: DMC

2 opmerkingen:

  1. Hey Eveline! Thanks for linking this up to the Trendy Triangles challenge in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.