Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 7 juli 2013

We hebben een winnaar!

Ik zou het bijna vergeten maar een aantal weken geleden heb ik een set kaarten hier op mijn blog geplaatst, gemaakt met een nieuwe single Stampin' Up! stempel. Ik had de super mooie nieuwe In-Colors 2013-2015 gebruikt en nog een nieuw product. Iedereen kon raden wat dat was en uit de goede antwoorden hebben Jack en ik vanochtend een winnaar getrokken. En dat is.....................



Gefeliciteerd Miriam! Stuur mij even jouw adres dan komen de knoopjes (ja, dat was het nieuwe product) zo snel mogelijk naar je toe.

Dit waren de kaarten die ik toen geplaatst had hier:



De hele leuke single stamp die je hier ziet is nog tot 31 augustus verkrijgbaar. Klik hier voor de flyer met alle stempels en de prijzen.

Momenteel loopt er nog een hele leuke actie. Drie stempelsets zijn nu verkrijgbaar met 25% korting.  Een prima manier om je tekst stempels aan te vullen. 

Sassy Salutations staan op blz. 39 van de nieuwe catalogus
Sweet Essential staan op blz.41
Petite Pairs staan op blz 73




En dan hebben we ook nog de leuke "best of" serie, de Best of Butterflies. Deze set is verkrijgbaar tot 31 maart 2014




Groetjes,
Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.