Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 28 augustus 2013

Ombre

"Honoring Ombre" is de Tuesday challenge op het Moxie Fab World blog deze week. Met dit plaatje als inspiratie.


En dit is mijn kaart geïnspireerd door de challenge. Totall andere kleuren maar wel met een kleurverloop. Het leuke patroon komt van een nieuw product in de Herfst/Winter catalogus die vrijdag 29 augustus ingaat. Komt dus vooral terug om virtueel te kunnen bladeren. En wil je zelf een catalogus dan stuur mij maar snel een berichtje.


I made this card with a punched out pattern. The punch is in the new Autumn/Winter catalogue and I like that you can do more with a product than that it's made for. I used 4 ink colors to get the ombre look. I love Fall and as it's right around the corner I used Fall colors.

Supplies:
Cardstock: Cajun Craze, Very Vanilla
Ink: Cajun Craze, Tangarine Tango, Crushed Curry, Daffodil Delight
Stamps: Really Good Greetings
Punch: Bitty Butterfly punch, Chevron Border Punch
Basic Rhinestones


De lopende acties voor deze maand zijn:

Koop 3 pakketten DSP en krijg de vierde gratis.



De stempelset van de maand vanwege het 25 jarig bestaan van Stampin' Up!
 "Best of Shelli".




Zou je het zelf ook leuk vinden om de producten van Stampin' Up! met korting te kunnen aanschaffen? Wordt lid van onze hele gezellig Stampin' Up! familie. Neem contact met mij op voor meer informatie.


5 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie kaart geworden en dat kleurverloop is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Eveline !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, love what you've done on your card, it's lovely

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely use of this punch Eveline! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Eveline! Thanks for linking this up to this week's Tuesday Trigger in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.