Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 3 september 2013

Een swap kaart.

Wat is nu eigenlijk een "swap"? Nou, een swap is eigenlijk iets wat je uitwisselt met anderen. Als wij als Stampin' Up! demonstratrices naar bijeenkomsten gaan of naar team uitjes dan maken wij swaps voor elkaar. Dat kan van alles zijn en je gebruikt natuurlijk materialen uit de nieuwste catalogus van Stampin' Up!

Deze swap was met een groep meiden op een SU facebook groep. Het thema was "In-Colors 2013-2015".


Ik heb voor deze kaart 3 kleuren gebruikt van de nieuwe In-colors 2013-2015. Baked Brown Sugar, Crisp Cantaloupe en Pistachio Pudding. De stempelset is Gorgeous Grunge. Een set die niet mag ontbreken in je stempel collectie want deze is zó leuk.

Supplies:
Cardstock: Baked Brown Sugar, Very Vanilla
Stamps: Gorgeous Grunge, Chalk Talk
Ink: Baked Brown Sugar, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding

3 opmerkingen:

  1. Wow Eveline, wat is dit knap!!!!!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Eveline. Deze set staat weer op mijn lijstje. Zo leuk die inktvlekken.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow this is really lovely Eveline! How to make Gorgeous Grunge elegant? Done! :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.