Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 8 oktober 2013

Jarig!

Wie, nou wij oftewel Stampin' Up! is vandaag precies één jaar in Nederland. Dus al weer een heel jaar dat we heel makkelijk die mooie producten van Stampin' Up! kunnen bestellen.


Dit is Damir, onze assistant Business Developement Manager Netherlands. Hij heeft voor ons een kaarsje op de taart gezet. Leuk toch?



En het is nu nog makkelijker dan ooit om erbij te komen. 
Van 7 oktober tot 21 oktober kun je voor € 25,-  Stampin' Up! demonstratrice worden. 

Je kunt dan een starters pakket uitzoeken twv € 26,95.
Je krijgt ook een zakelijk pakket, waarin een pak jaar catalogi zitten 
en een pak herfst/winter catalogi, 
een DVD met tips, 
een pak order formulieren 
en een pak met uitnodigingen. 

En plaats je een bestelling van € 200,- of meer binnen 45 dagen krijg je geen 20 maar 30% korting!! en daarbovenop ook nog een gratis stempelset.

Dus twijfelde je al maar wist je het nog niet zeker dan is nu de tijd om er bij te komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.