Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 2 oktober 2013

SUper aanbieding.

Kom er gezellig bij!

Omdat Stampin' Up! dit jaar 25 jaar bestaat is er een hele leuke aanbieding voor iedereen die misschien ook wel Stampin' Up! demonstratrice zou willen worden. 

Twee weken lang, van 7 oktober tot 21 oktober is het mogelijk om voor € 25,- demonstratrice te worden. Dit ipv de € 129,- die het nu kost en die het na 21 oktober weer gaat kosten.

Voor deze € 25,- mag je voor € 26,95 aan producten uitzoeken.

Je krijgt voor deze € 25,- ook een business pakket. Daarin zit:
Een pakket jaar catalogi
Een pakket herfst/winter catalogi
Een DVD om je op weg te helpen
Een pak bestel formulieren
Een aantal uitnodigingen voor je eventuele eerste workshop.

Daarnaast krijg je een extra 10% (dus 30%) korting op je eerste workshop bestelling als je deze binnen 45 dagen doet en de bestelling een minimum van € 200,- bedraagt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.