Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 1 november 2013

MDS Seasonal Sale

30% Korting!

30% korting op geselecteerde digitale producten! Leuk! Ik ben inmiddels een echte My Digital Studio fan en korting is natuurlijk altijd mooi meegenomen. 


Weet je nog niet of MDS iets voor jou is? Ga dan een kijkje nemen op de speciale website voor MDS.


Op deze site vind je enorm veel informatie over de software, er staan heel veel video's op om op je gemak te bekijken.

EN!!

Dan komen we meteen bij het 2de leuke digitale nieuws!


Van 1 tot 8 november zijn het Digital Scrapbooking Days!! En ook dit kun je allemaal volgen op de website van My Digital Studio. 

Vandaag beginnen we met 50% korting op een hele leuke 'Ampersand" kit. 

(Ik vind "ampersand" zo'n leuk woord. Ik heb er ook in mijn werkkamer staan, van karton die ik nog altijd moet gaan beplakken of zo met dat is een heel ander verhaal.)


Je kunt deze kit vinden in de Online Shop, digital downloads, en dan bij digital kits.

FREEBIE

Kom morgen (2/11) terug voor een freebie download. 



Hieronder een selectie van de MDS downloads met 30% korting en de Ampersands kit, voor nog meer digitale goodies met korting moet je even een kijkje nemen in de online Shop.


1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.