Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 9 november 2013

Nog een digitale layout.

Zijn jullie het nog niet moe? Al dat digitale gedoe? 

Hier nog een layout om het af te leren. Ik heb de afgelopen week veel geleerd op digitaal gebied. Weet nu ook beter om te gaan met MDS. Het is gewoon een heel leuk programma dat gemakkelijk in het gebruik is. 


Voor deze layout heb ik een bestaande foto layout in MDS gekozen. Daarna de foto's erin geplaatst en toen de achtergrond, stempels enz. toegevoegd. Door de foto's en het tekst vak schaduw te geven ziet het er allemaal niet zo vlak uit. 

Heb je vragen over MDS?
Laat het mij weten.

-----------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.